28 september 2010

Rosor på löpande band

Mina muskler hade aldrig känts så mjuka och funktionella vilket jag också märkt i min träning och hållning. Det var så fantastiskt skönt att få höra hans berömmande ord efter alla timmar av träning som jag kämpat med nu i närmare ett år. Jag kan vara fruktansvärt envis och bestämd gällande min träning, men Johan på Ryggcenter har verkligen fått mig att tänka mer ödmjukt och lärt mig samarbeta mer med kroppen. Löpningen har utvecklats genom att jag hittat rätt funktion och styrketräningen likaså. Detta är ett ämne jag återkommer till i bloggen.
Det lyckorus som nu vilar inombords hoppas jag ska stärka mig i dagens nästa uppdrag. Ska på ett möte som kan komma att förändra mycket i min liv.


Just nu mår jag precis så här efter ett besök hos kiropraktorn.  Det faktum att jag har en påbörjad tennisarm känns som ett ganska litet problem i sammanhanget. Motgångar kan verkligen vara relativa.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...