5 september 2010

Klar för SM i bänkpress!

Vilken revansch! 44.9 kilo pressade 50 kilo upp i bänken och kvalgränsen är fixad. Var tufft nervös och lite överladdad efter att inte ha tränat fullt denna veckan pga känningar i axel. Sekunderna innan första lyftet på 45 kilo noterar jag hur kroppen reagerar. Fötterna vill inte vara stilla utan steppar runt i någon slags duracell dans. Jag strör på talk om och om igen. Vill inte bli störd utan väljer att flyta i min bubbla full med fokus. Bara längtar efter min tur. Det som slår mig mest hela morgonen igenom är vilken tävlingsmänniska jag är. Älskar adrenalinet, vimlet och prestationskraven.  

Nu ska jag träna hela hösten i lugn och ro med fullt fokus på Svenska Mästerskapen som går i slutet av November. Följ mig. I träning och tanke.


Mitt lyft på 50 kilo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt tjejen!! Stort Grattis! Ser fram emot Sv. Mästerskapen i nov.

Kram Kram Jenny, Robert o Lilly ;-)

Anonym sa...

GRATTIS Malin!!!!! och kramis från mig som är stolt över att få ha dig i min närhet! Anita

Malin-Charlotta sa...

Tack bästa Jenny, Robert och Lilly! Känns så härligt!

Min Anita! Om du visste vad glad jag är att ha dig i mitt liv. Tusen tack och kram från mig till dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...