14 september 2010

Dubbelt personbästa!

Vilken fantastisk kväll! Laddat hela dagen och äntligen var det dags för tungt bänkpass. Tryckte till med 50 x 2 reps x 2 vilket är personligt rekord. Edorfinerna gick i taket så efter mina tunga lyft testade jag hur många reps det gick att klara på 45 kg. Det blev hela 7 reps vilket slår mitt gamla rekord med 4 lyft.

Jag svävar fram i köket just nu med kyckling och pasta på spisen. Det doftar underbart gott av de soltorkade tomaterna och hönsbuljongen och jag längtar efter att belöna Håkan och mig med en härligt god måltid. Receptet får ni dock vänta på tills imorgon för nu blir det bloggledigt resten av kvällen.

Kvällen bjöd på dubbel lycka för en annan som också slog personbästa ikväll var min "PT" och pojkvän Håkan. Fast det är en helt annan historia som ni kan läsa om här

4 kommentarer:

Anita sa...

Grattis till Er båda!!!
Har varit borta ikväll och pratat med två kvinnor som var uppfödare av kattrasen cornish rex = krullhåriga katter.
Tänkte nu gå in på deras hemsidor o kolla. Kanske det kan vara något för mig eftersom de hårar nästan inget. Tjing

Malin-Charlotta sa...

Tack! Vilken kväll det blev! Å vad härligt med katt. Håkan googlar precis fram en bild på en Cornish Rex.

Take Care!

Anonym sa...

Härligt tufft tjejen, duktig duktig duktig duktig duktig duktig duktig hahahahahaha

kraaaaam

Malin-Charlotta sa...

Tack "Anonym"! Ser fram emot att ha dig på min Blogg :-) Haha!

Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...