30 september 2010

Det roligaste den här veckan!

Inte har det varit någon träning eller annat idrottsligt som har förgyllt mitt liv till toppen denna vecka. Nä, det har helt klart varit att åka i en alldeles för stor bil och leka DJ för stans alla invånare. Håkan har en kombi som man varken ser bak eller fram på, så jag antar att lilla jag inte syns i bilen utan det sett ut som om den far omkring alldeles på egen hand. Däremot hörs den. Så klart finns det en rejäl ljudanläggning, så att åka omkring som en livs levande dansclub har definitivt fallit mig i smaken. Kommer få det svårt att lämna ifrån mig nycklarna på söndag när Håkan är hemma igen, om inte annat är det utan tvekan jag som styr volymkontrollen i bilen fortsättningsvis. Nu när jag vet vad den går för.


3 kommentarer:

DjHawkeye sa...

Hoppas bara högtalarna är hela när jag kommer hem :-)

Malin-Charlotta sa...

Högtalarna har aldrig mått bättre!

Anita sa...

Jag har samma känsla som du när jag får låna nycklarna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...