17 september 2010

Olåst toadörr på gymmet

Ibland befinner sig tankarna på helt annat håll än där de borde. Jag kom uppvarvad till gymmet och måste snabbt smita in på toaletten för att kissa. Undrar fortfarande varför i hela friden jag inte låste dörren? Precis i det mest intima ögonblicket med pappret i handen slets dörren upp och en förskräckt kvinna med stora ögon stirra på mig och utbrast ett hastigt: Ååå förlåt! Hon var så snabb att försvinna att jag ej hann säga det var mitt fel. Med byxorna halvvägs uppdragna och en lätt framåtlutad position för att nå låset och därmed säkra för fler oväntade besök, kom nästa kvinna instormandes. Då brast både hon och jag i ett stort skratt och hon slog igen dörren för att slippa se min halvnakna kropp. Väl klar med mitt toabesök väntade hon utanför på sin tur. Jag mumla något i stil med att det är lätt att glömma låsa när man bor ensam... Var jag nu fick det ifrån? Hon klappade mig ödmjukt på axeln.

Så vad lärde jag mig idag? Jo, att låsa på offentliga toaletter och våga bjuda på pinsamheterna i min Blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha ha härligt kul!!!!!

Malin-Charlotta sa...

...hur kunde jag missa att låsa??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...