19 september 2010

Oemotståndlig

Jag faller rakt ner i frestelsen och inbillar mig att man kan både höja kvalitén och intresset på matlagningen genom att lyxa till med ny köksutrustning. Igår gav jag mig och Håkan en "sambopresent" i form av en Jamie Oliver stekpanna.Tittat och längtat länge och nu kom verkligen en anledning att unna oss det lilla extra. Bara genom att hålla i handtaget får mig att vilja laga mat på löpande band.

Inköpet skapar dock ett stort hål i plånboken och går man in på den här sidan skulle en rejäl inkomsthöjning sitta fint. En klar favorit bland alla lockande varor blev denna. Visserligen inte en nödvändighet i ett kök utan bara ren lyx men ibland är det härligt att sväva iväg lite i shoppingdrömmarna.

Som tur är finns det ju något som kallas presenter och från man önska så kanske hårda paket från J.O kommer att levereras i framtiden.

1 kommentar:

Anita sa...

Personligen tycker jag att en bra stekpanna är en nödvändighet. Det gör livet lättare o roligare när jag vill steka något gott. Jag har gjort som du, investerat i en bra stekpanna. Det hålet i penningpungen har betalat sig många gånger om.
Stek på kramis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...