27 september 2010

En vecka full med känslor

En bild kan ibland beskriva mer än ord. Inför min kommande vecka ger jag er ett foto jag tog en magisk sommarkväll i Juli. Jag har stora viktiga beslut att ta de närmaste dagarna om framtiden, ett besök hos kiropraktorn vilket kan leda till kaos i kroppen efter hans behandling. Det är en tung vecka på gymmet, dvs jag minskar antal reps och ökar på vikterna. Men den största utmaningen blir att min sambo åker till andra sidan jordklotet i en hel lång vecka. Ni alla som har eller är nykära, vet hur saknaden av någon man älskar kan kännas.

Fotot är både vackert och skrämmande och samtidigt så tilltalande att man bara vill hoppa in bland molnen för att se vad som händer. Jag älskar att leva med alla mina känslor nära mig själv, även de ibland kan vara besvärliga att handskas med. Det tar min livskvalité upp till ytterligare en högre nivå.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...