25 september 2010

Jägarvila. Försök nr 1.

Jag var tvungen att testa. Har aldrig prövat hur länge jag klarar men nu har jag blivit så inspirerad av alla träningsbloggar. Så jag fick en blixt idé på eftermiddagspasset, dock hade redan träningen pågått i drygt en timme så glykolen hade börjat avta. Det var bara att ställa sig i rätt position och låta sekunderna börja ticka. Kan meddela att det började bränna rätt fort då jag anser jag inte är så vältränad i benen. Kör två löppass i veckan samt rehabövningar för benen som jag fått av min kiropraktor. 

För er som inte vet vad Jägarvila innebär länkar jag gärna en intressant blogg jag hittade idag!

Och min sluttid innan jag föll som ett korthus? Faktum är att den säger mig ingenting så här får ni gärna komma med kommentarer. Har ingen aning om det är bra eller dåligt!

Sluttid: 2:36 minuter

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...