6 oktober 2010

Testa nytt upplägg inför tävling?

Fick en ide förra veckan inför min bänktävling på lördag. Det är inte någon stor tävling eftersom jag redan kvalat till SM. Jag ska öva på rutinen och målet är att få godkända och bra lyft. Hade inte utsatt mig för detta annorlunda upplägg om det varit en viktig kvaltävling.

Så dagen före brukar jag normalt köra en löprunda. Till saken hör att när vi är ute och dansar på club (ni kan läsa om äventyret här), är jag oftast "helt hög på endorfiner" i upp till 24-36 timmar efteråt. Jag hamnar i något slags rus där jag får ett enormt energipåslag. Ni vet, en sådan där feeling att man kan klara precis vad som helst.

Så jag tänkte försöka ta med mig den känslan från fredagen in i lördagen och ner i bänkpressen. Det blir visserligen en sen natt, sömnen blir förskjuten vilket inte är optimalt, men eftersom min start inte går förens lunch och jag får mina sömntimmar ändå, skulle ett sånt här upplägg faktiskt fungera.

Galet? Ja kanske, men jag det är väl just det jag är ibland.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå, Malin superbruden, det blir nog toppen, hihi! Ska bli kul att se hur formen toppades på lördagen, alla goda sätt är bra el hur man säger. O du söta vännen, vi måste inte va kvar helt till slutet, el är det det som är meningen;) Snyggast o bäst blir vi i vilket fall...som vanligt!!!
Puss o Pepp!! Anna-karin

Anita sa...

Jag kommer oxå med ett bihang kanske!

Malin-Charlotta sa...

Haha! Anna-Karin, du vet väl att det är våran uppgift att se till att ALLA stannar till slutet! Ta dansvänliga kläder, jag ska till M-berg med Håkan ikväll och handla linne jag kan bli varm i ;-) ska bli så härligt att få dansa igen!! Längtar!! Kram hjärtat!

Malin-Charlotta sa...

Anita! Ta med bihang och kom! Du kommer att få se en svärdotter du inte trodde fanns ;-)

Anita sa...

Jag har förstått det och Du, jag vill inte säga svärdotter utan jag döper dig här med till kärdotter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...