26 oktober 2010

Äntligen dags för SAFE Education!

En dröm blev en ambition och en ambition blir nu verklighet. Som jag har längtat ända sedan jag bestämde mig tidigt detta år, att det människor och träning i ett och samma koncept jag vill arbeta med i framtiden. Jag började leta runt på utbildningar och fick till sist information att det var SAFE EDUCATION i Stockholm som var den bästa. Så det var bara att börja planera med jobb och ekonomi.

Den 1 November är det äntligen dags för block 1 som är en teoriutbildning. Steg 2 går av stapeln i början av nästa år och efter det kan jag visa upp en licens som träningsinstruktör. Målet med min utbildning är Personlig Tränare med inriktning på funktionell träning, men innan det blir verklighet behövs det sparas mer stålar då kursen är privat och kostar en rejäl slant. För att finansiera block 1-2 sålde jag min pärla till bil. Ni som känner mig vet att jag är biltokig och att det var med stor sorg jag sa adjö till min Honda Jazz Sport-09. Varje gång jag saknar den, vilket är dagligen, påminner jag mig om vad jag får istället. En utbildning som förhoppningsvis i framtiden ger mig mitt drömyrke.


                                                                  Saknar dig!

1 kommentar:

Anita sa...

Jag skulle oxå sakna den om den hade varit min.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...