18 oktober 2013

Fredagar kl 06.00 = Kärlek

Galenskap eller inte, ja det är ju så klart olika för alla. Men det passet som det är mest tryck på i mitt gym, är fredags-spinn kl 06.00. Ofta fullt med köplats in.

Idag var det första gången som mörkret höll sig kvar tills vi var klara 06:50, trots att den första snön har landat i Öret.

Nästa gäng är strax på intågande, de startar 07:30 för att lösas av 08:45- gänget. Fredagar är det maratonspinn för mig och bättre start än så kan man nog inte att önska sig. Men egentligen är det sak samma hur långt eller hur fort pedalerna går för min del - det är leendena från mina fantastiska deltagare som är det bästa. För att inte tala om de lätt rödblommiga kinderna och det vackra småglittret som blinkar ikapp i blå och bruna ögon.

Det får mig att vilja gå upp 04:15 varje fredag. Tack för att ni finns <3

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Fredagsspinnen är något extra! Jag körde idag kl 08.30 med en fullbokad sal, superhärlig start! :)

gullis71 sa...

Tack för att du finns! ♥

Malin-Charlotta sa...

Visst är det, Lina!!

Malin-Charlotta sa...

Tror vi alla gör varandra lite lyckliga, gullis <3 Tack för du tittade in!

Skruttan sa...

Jag som i min vildaste fantasi ALDRIG skulle sätta mig på en spinningcykel, längtar efter att pressa dom små benen till spagettikonsistens och känna svettdropparna som flödar fram.
Du är en energikick på din cykel.Kram<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...