5 oktober 2010

Träningsvärkspass är inte att rekommendera

Bänkträningen kunde ha gått bättre ikväll, det roligast var nog fotot som Håkan lyckades ta på mig när det bänkades som jag bara måste bjuda på i bloggen. Snacka om koncentrerad, haha!

Jag hade för hård träningsvärk i både triceps, trapezius och latsen för att kunna optimera mina lyft. Blev ändå 1 x 2 lyft på mitt personbästa 52.5 kg så får vara nöjd med det. Med fyra dagar kvar till DM så blir det nu vila för överkroppen. Den måste få hinna med att växa och reparera sig. Sova, äta och träna löpning och lite rehabövningar på Friskis gymmet får hjälpa mig att hålla kroppen god form fram till lördag!

2 kommentarer:

Anita sa...

Var går DM, dag o kl?
Lycka till!!

Malin-Charlotta sa...

På lördag i Hallsberg klockan 12.00. Ingen stor tävling och jag kommer troligen lägga mig på lite lägre vikter än planerat då jag inte är 100 % fräsch i musklerna. Tar inga risker så nära inpå SM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...