28 oktober 2010

Energitjuven har flyttat!

Har under hösten haft en oviss arbetssituation då företaget jag jobbar för gick i konkurs i somras och det har tagit mycket energi på olika sätt. Jag har valt att inte skriva om mitt jobb i min blogg, men goda nyheter är det lag på att publicera. Idag kom nämligen beskedet att jag har tilldelas en helt ny tjänst. Tidigare har jag arbetat som golfbanearbetare på 100 %, men nu kommer mina arbetsuppgifter att utvidgas vilket jag verkligen gläds åt.

Jag kommer dock att börja min tjänst med tjänstledigt pga utbildning och en kommande efterlängtad resa till Paris med Håkan. Semester som är välbehövlig efter bara haft en veckas ledigt i år. Så! Energitjuven är nu borta, lagom till studier och Svenska Mästerskapen i bänkpress. Kvällen toppades även med en underbart färgsprakande blombukett från Håkan. Kan det bli bättre?


1 kommentar:

Anita sa...

Vad glad jag blir, ett stort grattis till de nya utmaningarna.Jag antar att de nya uppgifterna är till belåtenhet och jag kan ana vad de nya kan gälla. Det vore konstigt om de inte tog tillvara på dina kunskaper!!
Många kramisar och lycka till med allt intressant som ligger framför dig och Håkan,önskar jag dig och Håkan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...