9 oktober 2010

Hinderbana eller Eiffeltornet?

För snart ett år sedan besökte jag och mamma min bror med fru och barn. De bor i Paris och bara någon kilometer från deras hus ligger en helt magnifik hinderbana på ca en mil. Träningskläder var med så bror och jag svepte banan som har ett tiotal olika stationer. Ringar, armhävningar, armgång för att nämna några av utmaningarna. Ett härligt sätt att träna på och jag önskar det fanns något liknade i Öret.

I November bär det av igen till Paris denna gång med sambon Håkan, och jag hoppas på samma fina väder så vi kan njuta av hinderbanan tillsammans. Så, vem bryr sig om Eiffeltornet när det finns hinderbanor.....?? Jo, den här gången gör jag faktiskt det. Kärlek och Eiffeltornet hör ju liksom ihop.


                                                          Hinderbanans slut

2 kommentarer:

DjHawkeye sa...

Men en combo av båda då? Springa upp för Eiffeltornet? :-)

Malin-Charlotta sa...

Också en ide ... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...