28 februari 2011

Om 2 veckor klår jag dig

Jag är ingen förlorare, så jag tänker inte låta spinningcykeln vinna någon längre tidsperiod. Igår tryckte jag på med lite högre intensitet och imorgon är det dags igen. Hur som, att träna kondition och bättre syreupptagningsförmåga på cykel istället för löpning, ger mig otroligt bra träning inför kommande springsäsong. Än så länge vinner han dock, den där 'skava rumpa maskinen' men ge mig ett par veckor så spöar jag den, trots jag verkligen inte är någon cyklist. Det går på ren vilja.
Gårdagens pass: 55 minuter
Intensitet: 40 minuter med snitt 83 % av maxpuls

2 kommentarer:

Matilda sa...

Äh, att spinna är en baggis. I sommar ska du få testa på hårdvirket ;) då kan vi snacka om att skava sadel!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Jag är övertygad om att du kommer vinna över spinningcykeln!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...