20 februari 2011

Vitaminchock

Kan inte påstå att mat är det första jag tänker på just nu när näsan är röd, halsen skriker och ögonen ser ut som pingisbollar. Min kropp är trött och ledsen så försöker hjälpa den på vägen med en vitaminchock.

Mellanmålet idag blev: Yoghurt med nötmusli, äpple, banan och vattenmelon och det toppade jag sedan med kanel vilket är stärkande för kroppen, antiseptiskt och lungnande. I ugnen väntar fläskytterfile till middag och till det dricker jag kokat citronvatten. Passar på att tacka för alla tips jag fått för att hjälpa förkylningen att förlora!!

2 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vilken smarrig vitamin chock! Med den i kroppen måste du bli frisk snart!

Malin-Charlotta sa...

Är faktiskt äntligen på bättringsvägen! Blir dock någon dag till i stillhet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...