24 februari 2011

Om 28 timmar är det dags för SAFE!

Om 28 timmar sitter jag där i Storstaden med teoriprovet till Träningsinstruktör i högsta hugg. Kan inte påstå uppladdningen varit optimal, varit liggande i en envis förkylning i 5 dagar så energi till att studera har inte varit närvarande. Jag får lita på mina kunskaper och göra det bästa av det bästa. För mig finns inte att förlora, så jag kan ju inte annat än att bli godkänd?

Annars längtar jag så mycket efter värme och vår att det känns som jag ska kunna lyfta från jordytan. Tänk er ljusgröna knoppar som sprider sig likt en löpeld i trädkronorna och en mjuk grästuva under bara fötter. Hud som får andas under tunna kläder och hår som får fladdra fritt i en stilla vårbris. För att inte tala om doften av blöt asfalt...

2 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till! Det kommer gå jättebra! Som du säger, lita på dina kunskaper!

Malin-Charlotta sa...

Tusen Tack Malin! Det kommer att behövas! Men denna gång ska jag ta de där frågorna...;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...