25 februari 2011

Svaren finns en armlängd bort

Ni som nyligen haft tenta i någonting vet hur man känner sig efter ha suttit med ett prov eller liknade i i flera timmar. Det är som om hjärnas kapacitet är totalt tömd, ögonen är som klister och kroppen skriker socker!! fastän den är påfylld med mat. Hade fullt upp med att ta mig till centralen där tåget väntade på att få ta mig hem. Det var i sin tur försenat med en massa spårbyten hit och dit. Springa, jaga och hitta är något jag inte är så bra på i Storstaden och ännu sämre går det när man har fullt upp med att sätta ena foten framför den andra.

Men tillslut sitter jag här nu och sneglar på min ryggsäck med tågets sövande brus ringande i öronen. Ska jag ta upp mina skolpapper och kolla om jag hade rätt på de frågor jag var osäker på eller ska jag låta svaret dimpa ner på posten nästa vecka, ovetande om mina fel? Det är frågan det..

                          Tror jag lyssnar på Rihanna istället

2 kommentarer:

Anita sa...

Min älskade Kärdotter vill bara skicka en varm Bamsekram till dig!
Du fixade det bra igår!
Tjingeling

Malin-Charlotta sa...

Tack kärmor!

Svar kommer i veckan....

Tingelingting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...