27 januari 2011

" Du kommer att bli en grym PT " !


När jag vakna denna morgon tänkte jag: Att hur det än går idag på provet till blivande träningsinstruktör, har jag redan vunnit. Med stressrelaterat utmattningssyndrom och kraftig värkproblematik i bagaget, har livet inte alltid gått på mjuka vågor. Att satsa på att utbilda sig och prestera igen, fanns inte på världskartan för några år sedan. Så även om vägen idag inte hade räckt ända fram, hade hade jag varit lycklig över att jag vågat satsa på det jag tror på!

Med den inställningen, släppte nervositeten och gick det praktiska provet som en dans. Var som jag instruerat och mött människor i träningslokalen i hela mitt liv. Godkänd utan tvekan och med orden: Du har öga för människor och träning. Motiverande och noga med att kunden förstår dig. Du kommer att bli en grym PT när du är klar!  Så stort grattis till mig! Vilken revansch!

3 kommentarer:

Matilda sa...

GRATTIS!
Du är grym tjejen! Och ja, ett öga för människan har du definitivt. Du kommer gå långt, så långt du vill gå.
HEJA HEJA!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Jag instämmer: Stort grattis till dej! Bra jobbat!

Malin-Charlotta sa...

Tack för de fina orden, Matilda. Och så sant, så långt jag vill gå.. du påminner mig om livet!

Tusen Tack, Karin! Jag tänkte på dig när jag var i Stockholm.

Önskar er båda en fantastisk fredag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...