22 januari 2011

Grundlurad

Väl uppe i Stockholm och första dagen på SAFE var avklarad kom pojkvännen Håkan och hämta mig. Vi skulle ta tunnelbanan till Östermalm för att bo hos en mycket god vän. Trodde jag. När stegen styrde ner under jorden hejdade Håkan mig och sa: Vi ska inte ner där.

Istället öppnade sig dörrarna till Scandic på Götgatan. Han hade bokat hotell långt i förväg och lyckats hålla det hemligt. ' Jag tänkte vi skulle ha lite lyxsemester över helgen'. Jag var så grundlurad och överraskad. Jag hade fått en oväntad kärleksgåva från min sambo i form av en upplevelse vi kunde njuta av tillsammans. Det är kärlek!

2 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Jätte gulligt av honom!

Malin-Charlotta sa...

Överraskningar när dom är som bäst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...