17 januari 2011

Orosmolm blåste över instruktörutbildningen på SAFE


Efter min olycka på gymmet i torsdags och med då endast en vecka kvar till block två till PT-utbildningen var jag rädd jag inte skulle kunna förverkliga mitt stora mål.

För att stilla oron ringde jag idag upp till SAFE och berätta jag skulle få svårt att delta i en hel del fysiska övningar pga av min skada. ' Det går utmärkt att göra provet på 'mycket lätta vikter' samt delta i övningarna under de förutsättningar du beskriver, sa hon på telefon'. Ni kan tro att en massa tyngd från ryggsäcken lossna, jag har längtat och satsat så mycket på utbildningen. Så nu kör vi!

4 kommentarer:

Malin sa...

Skönt att du ringde så att du kan slappna av! Du kommer fixa det till 100%!! Lycka till!! :)

Malin-Charlotta sa...

Tack Malin för ditt stöd!
Ska bli så kul!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vad skönt att du kan vara med på utbildningen som planerat!

Malin-Charlotta sa...

Hej Karin! Ja, såg lite mörkt ut när jag skada mig. Har längtat så efter att få åka, hade varit trist att få skjuta på utbildningen. Ska bli kul att åka till Storstaden igen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...