10 januari 2011

Missad superhit på min Dance Digilista 2010



Jag satt timme ut och timme in och när jag tror att allt är klart, trycker jag på publicera och är så nöjd. När man ändrat hit och dit mellan placeringarna kan det dock leda till misstaget att någon låt tas bort. Inatt klockan 04.00 vaknade jag som om någon hällt en hink med vatten över mig. Kom på mitt i sömnen att Pulsdriver " See the light" saknade placering efter ha hoppat runt på listan utan att jag visste vart jag skulle lägga den. Mitt i all förvirring tog tydligen någon annan låt sig in (egentligen ville jag göra en Topp-40 men den hade ingen orkat plöja sig igenom).. Nu är dock listan komplett med denna superhits. Det blev visst en 8a/8b eftersom jag inte ville ta bort någon låt......
Och för er som undrar, ja detta är blodigt allvar. Utan musik skulle mitt liv vara som en sommar utan sol.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...