21 februari 2012

Huvudet i det blå och kroppen likaså

Jag är så nära nu att jag vill skrika rakt ut 
Jag vill sträcka upp händerna i luften och säga: 
Jag klarade det! 
"våga ta rygg på dom som vet hur man gör"
På väg mot ett av mitt stora mål genom tiderna och då kommer ändå resan bara har börjat för att inte ha en aning om vart det slutar 
"att gardera sig för framtiden är att låtsas man kliver ur sin trygghetszon"

Lite skrämmande
Lite läskigt 
Lite så jag tappar andan
"och det är precis som det ska vara"


 Lev din dröm du också! 
"För att du är värd det"

17 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh vilket härligt inlägg!
Jag suger åt mig!!

Malin-Charlotta sa...

Åh gör det, Lina! Lycka är när det jag har kan ges till andra !!

ZtorZillen sa...

Underbar känsla jag fick i magen när jag läste detta!

Annie sa...

Åh,det där stämmer så bra in på hur jag känner mig just nu inför allt med jobbet. Lite skrämmande, lite läskigt och alldeles underbart. :)

Malin-Charlotta sa...

I min också Ztorzillen! Läser inlägget om igen för att ta de djupa andetagen för att samla den sista kraften att ta mig över första mällinjen. Nära nu!

Malin-Charlotta sa...

Visst är det härligt, Annie! Alla känslor på en och samma gång!

Trillingnöten sa...

Jag känner din glädje ända hit vännen! Och vilken styrka den har! Jag är så glad för din skull, fina fina Malin-Charlotta!!

superSHEro sa...

ÄKTA glädje, eufori och pepp här! Det känns. Och du har så rätt. I vartenda ord!

Anonym sa...

Åh vilken glädje och energi! Underbart!!

Viktkamp sa...

åh vilket härligt inlägg =)

Nej jag har inte fått något meddelande på facebook =/ Konstigt!! Har en randig tröja i svart på mig på profilbilden =)

Viktkamp sa...

Det är jag! :) skicka förfrågan! Konstigt dock att jag inte fick meddelandet! Men den du beskriver är jag ;)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Låter ju helt underbart! Vilket härligt inlägg!

Malin-Charlotta sa...

Tack Trillis vad go du är & toppen att glädjen smittar! Hoppas du kryat på dig!

superSHEro, det är precis vad det är, äkta glädje, eufori & pepp!

Kram på er!

Malin-Charlotta sa...

Toppen Emma! En förfrågan kommer !! :-)

Malin-Charlotta sa...

Det ÄR helt underbart, Karin! Bara väntar på att få berätta för er!

klara sa...

Åh vilket peppande och glädjespridande inlägg Malin! Det finns ingen som inspirerar mig så mycket som du när det gäller att faktiskt våga tro på sina drömmar. Du har en förmåga att väcka människors hopp och det ska du veta att det är inte alla som kan. Jag hoppas att allt det här kanske handlar om att du ska få möjligheten att sprida all din kunskap och erfarenhet vidare och inspirera människor på det sättet du gör genom din blogg. Jag väntar med spänning!

Malin-Charlotta sa...

"Du har en förmåga att väcka människors hopp och det ska du veta att det är inte alla som kan"

Den här meningen ska jag bära med mig varje dag hädanefter. Tusen tack min vän, om du bara visste vad den betyder mycket just nu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...