26 mars 2011

Sorry Lady Gaga, men jag gillar inte Madonna



Jag är en stor fans av Lady Gaga. Hon har en makalös personlighet och en förmåga att fiska upp hits som hon trollbinder mitt musikhjärta med. Jag är däremot inte som många andra, fans av Madonna. Den nya singeln "Born this way" har i mina öron tyvärr lite för mycket " Madonna toner" vilket det också har diskuterats en del kring. Jag hoppas dock, att nästa singel blir ett släpp i klass med Pokerface, Alejandro eller Just dance. För en missad "hits" får mig inte att släppa taget om min idol. Lady kommer igen.

4 kommentarer:

Maggi sa...

Ja, hennes låtar får en att skaka på rumpan ordentligt =)

Malin-Charlotta sa...

Nästa gång när hon kommer till Svedala...då.. !!

Och Välkommen till min blogg, Maggi!

Maggi sa...

Är du 37?
Jävlars, det trodde jag aldrig, vad använder du för ansiktskräm? =)

Jag håller med dig, kör på bara. Jag blev lite nojjig när jag såg den informationen, men sen så släppte det och nu skiter jag fullständigt i det...haha

Malin-Charlotta sa...

Haha Tack Maggi! Jag har turen på min sida med åldersstrecken ;-) sen påverkar all hysterisk träning så klart positivt :-)

Jag kör på, har aldrig brytt om om ålder och kommer heller aldrig göra. Men den fakta du bjöd på var ändå lite kul....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...