7 november 2010

Lady Gaga Heartbeats Lyx

Sitter på tåget hem till Örebro efter en lärorik vecka. Sneglade lite på skolpärmen men valde musik och min Asus dator. För att göra mina medresenärer lite lagom avundsjuka plockade jag fram mina nya hörlurar och IPod nano min Håkan gav mig i present efter ha kommit hem från en lång resa. En underbar gåva, bara asken Lady Gaga lurarna låg i var klockren.

Och ja, jag är Lady Gaga fans uti fingerspetsarna. Ser fram emot nästa gång hon kommer till Sverige, missade spelningen i Globen som ägde rum i Maj. Men! istället för konsert med en av världens bästa artister just nu, så drog jag den allra högsta kärleksvinsten genom att spontant ändra alla planer den kvällen. Resten får ni lista ut själva...


Oki, inga lurar man har på gymmet direkt. Men om man vill bara vill glida omkring och se exklusiv ut fungerar de alldeles utmärkt :-) Riktigt bra ljud och de kostar en slant,  men så är de ju också designade av Lady Gaga & fodralet är fantastiskt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...