30 mars 2011

Idag är jag lika stark som vårsolen


En kär vän sa: Man skulle klona vilodagarna. Så jag följde hennes genialiska ide eftersom det egentligen var träning igår. Jag hade fått vända ut och in på mig själv för att få till ett pass under tisdagen, vilket bara skapa stress i musklerna. Är det något jag lärt mig så är det att aldrig träna med stressade muskler.
Kloningen gav mig en alldeles extra awesome vilodag, så idag vaknade jag med strålande energi som tar mig flera varv runt jorden på nolltid. Känner mig stark. I både kropp och själ.

PS/ det här fotot måste vara ett av de coolaste jag gjort

5 kommentarer:

Matilda sa...

Klona vilodagar.
Awesome.
Ja.. nu fattas bara galenpanna och så är det som om jag själv skulle ha skrivit inlägget.


TJIP!

Karin - Hälsa och Fitness sa...

Smart! Och visst ger vårsolen en underbart härlig energi!?!!!

Anna sa...

Låter väldigt trevligt:)Ja denna solen gör underverk.Vårkänslor är härligt.MÅ så gott:)/A

Maggi sa...

Helt underbart att vakna upp så. Sen en underbart god frukost på det så har man startat dagen på bästa sätt!

Allt gott // Maggi

Malin-Charlotta sa...

Hej alla fina tjejer!

Vill bara tala om, att till helgen spås det upp till 15 gradig vårvärme. Så energin lär växa, för oss alla som väntat så länge.

Må så fint allesammans! Nu ska jag ge mig själv tre dagars träningsledigt, det ni ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...