19 mars 2011

H&M fick inte hela min vårorder pga modelldebatten

Det finns en tid på året då jag löper amok bland klädinköpen, det är från och med nu och cirka två månader framåt. Tiden dock, räcker inte riktigt till för att springa runt i butiker, vilket har gjort att nätshoppingen är ett bra alternativ till mig. De senaste åren har jag handlat det mesta på H&M, uppskattningsvis har de säkert fått 90 % av mina pengar under vårhalvåret. Det är framförallt märket DIVIDED som har lockat. H&M hamnade i julas i blåsväder och jag tar helt avstånd från deras modellkampanjer med alldeles för underviktiga modeller, vilket helt klart påverkat mig i valet av inköp. Så, efter ha snurrat runt några veckor på nätet, la jag dock en liten nätt beställning på några saker jag gilla. Jag tar gärna emot tips på andra klädkjedjor som är lätta att handla på via nätet då H&M endast fick ca 20 % av amoken denna säsong.





Tre produkter som jag valde från H&M. Den tegelröda fina toppen köpte jag även i vitt, älskar skärningen runt halsen! Den svarta långa klänningen tänker jag klippa av och sy upp, det var ryggmodellen jag ville åt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...