28 mars 2011

Besvikelsen finns ej längre på kartan

Inga mer vissna tankar. Igårkväll väl hemma från Stockholm och min tenta på SAFE var jag inte kaxig. Besviken och ledsen över känslan att jag inte klara provet gjorde att jag grävde ner mig i under täcket för att färga kudden svart med rinnande mascara. Jag var så besviken på mig själv. Min kära sambo tröstade varmt så gott han kunde. Tack älskling.

Idag däremot, möttes jag av en ny solskensdag med härliga friska tankar. För det är ju ändå bara ett prov som går att tenta om ifall poängen ej skulle räcka till? Alltså inget världsligt problem egentligen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh! Bra att det känns bättre idag! Som du säger, det är ju faktiskt bara ett prov!

Skickar en kram!

Malin-Charlotta sa...

Åh Tack, Malin!
Den kramen värmde gott :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...