29 mars 2011

Bara snygg. Inte praktisk.

Det är vår och jag blir en obotlig shopaholic. Som tur är rensade jag ur över 40 plagg ur garderoben idag, så kan med gått samvete fylla på (inget nytt in om inget gammalt åker ut är mitt stenhårda motto) Jag har för tillfället sålt mitt klädhjärta till nelly.com då jag verkligen uppskattar att handla via internet med den tidsbegränsning som rymmer mitt liv ständigt. Bra priser, en hel del udda plagg ( det gillar vi) och otroligt snabb service!

Kunde inte låta bli att lägga ytterligare en beställning igår kväll, vilket gjorde att den här jackan från deras sportavdelning slank med i kundkorgen. Ser inte så praktisk ut, men jösses, ibland kan man väl bara få vara snygg när man ska dra iväg och träna?

Play Nova Jacket SEK 479, Only Play - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...