23 mars 2011

88.5 % löpning som en dans

Idag tog min löpning mig till den högre nivån igen efter ha legat på en lägre intensitet i flera veckor för att träna in ny teknik. Det var oerhört efterlängtat att få dra på lite i steget. Det blev lätta 23.27 på 5000 meter och jag var långt ifrån trött så jag fortsatte på cykeln i 30 minuter för att spara på benen. På fredag ska det jagas intervaller och jag hoppas på ett riktigt högt medelvärde på pulsen. Ska bli spännande och se hur kroppen svarar efter allt slit på cykeln.

Dagens löpning: Totalt 6 km/5km på 88.5 % (164) av maxpuls
Dagens cykling: 30 min 74 % av maxpuls

2 kommentarer:

Anna sa...

Wow 23,27 på en femma. Imponerad:)

Malin-Charlotta sa...

Hej och välkommen Anna!

Tack, innan du vet ordet av är du snart där du med ;-)

Hoppas helgen är bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...