21 mars 2011

Fann mina vårklänningar på nelly

Under helgen hittade jag in på nelly.com efter ha lagt en lite vårorder på H&M och äntligen fann jag de där klänningarna som skiljer sig från mängden! Precis som jag vill ha det! Beställde tre stycken, en jättefin snäv och silvrig festblåsa jag ska ha på en kommande 40-års fest, den röda på bilden och en kort dimrosa lager på lager-klänning i härlig chiffong. Tre helt olika skapelser att välja på efter passande sinnesstämning, nu är det bara att hoppas på att storlekarna är ok då det är första gången jag handlar på nelly. Priserna var mer än bra, fast som alltid var den finaste jag hittade för dyr. Men drömma kan man ju alltid..

Tanja SEK 279, Tutti Frutti - NELLY.COMFeeling Top SEK 1495, Stylein - NELLY.COM

Passar inte min plånbok just nu..                                            Min om bara några dagar!

Pleated Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COMOne Shoulder Pleated SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

Vackert!                                                                                Nästa beställning!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...