13 mars 2012

Att äntligen få fart på saxen

Har ni gjort "det där som en gång verkat omöjligt"och efteråt undrat varför ni i hela friden väntade så länge på att få rumpan ur vagnen? Det hände mig idag ha tagit ett av de större besluten i mitt liv någonsin (!!). Tänk alla dessa dagar jag gått och funderat, tvekat och funderat lite till. För att komma fram tills samma sak som förra gången: Nej, inte än. Just nu sitter jag och glor i spegelbilden och tänker: Malin, du är inte lite knasig som inte insett fakta tidigare. När det blev så förbaskat bra! 

Vad är det då jag åstadkommit? 
Klippt lugg 

Lite mer ordning. Lite mer frisyr. 
Lagom till mitt nya liv. 

16 kommentarer:

Annie sa...

Ser tjusigt ut, hade velat se hela dig i det dock så man får se helheten :)

Malin-Charlotta sa...

Tack! Det är så skönt! Och ett annat foto kommer, hade inte så bra ljus i bilen :)

LinaTriathlet sa...

Ser väldigt fint ut!! Kul med förändring! :)

LinaTriathlet sa...

Såg just din kommentar på min blogg! Tack fina för de orden!

Vi kommer tillbaka starkare med nya erfarenheter i bakfickan! :)

Kram till dig!

Trillingnöten sa...

Jag är också så där lite sugen på lugg! Men så kommer man sig inte för. Kanske nu, när du varit så modig och det blev så snyggt! :)

Malin-Charlotta sa...

Tack Lina! Jag är kär i förändringar!

Åh klart vi kommer tillbaka , finns inget annat!

Malin-Charlotta sa...

Åh Trillis, det är så skönt! Jag ångrar mig inte en sekund!

Kram vännen!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vad modigt av dig! Och väldigt snyggt!

Ha en fin dag!

klara sa...

Så fint!! Det ser ut att klä dig perfekt. Ser fram emot en bild på hela ansiktet sen :)

ZtorZillen sa...

Hehe! Vilken härlig känsla du beskriver. Hade dock vart nice om vi fått se hela ditt ansikte ;)

Malin sa...

Snyggt!
Det är modigt. Själv är jag alltid så feg när det gäller att ändra frisyr.
Ibland blir man så förundrad när man blir så nöjd efter man gjort nåt liknande. Varför man inte gjort det tidigare. Fast bättre sent än inte alls :)

Christer sa...

Alltid roligt med ny frisyr

Matilda sa...

finaste tjejen i alla världar. ville bara att du ska veta det, och aldrig glömma det.

Karin sa...

mmm...du passar i det

Malin-Charlotta sa...

Tack alla snälla! Helbild kommer mina vänner!

Malin-Charlotta sa...

Matilda, tjejen med den stora kärleken som hon så gärna ger till andra: Saknar dig så hjärtat hoppar. Längtar till påsk !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...