23 mars 2012

Att fira sina framgångar

Idag slog jag till med kalas på mitt ordinarie jobb som jag fortfarande har kvar på heltid, för att fira mitt nystartade bolag med mina kollegor. Jag tänker på hur viktigt det är att bekräfta sig själv när man kämpat för att nå ett mål, att sätta ord och handling på framgången. Och oavsett hur stora eller små målen är, så är värdet alltid det samma på just ditt mål. Så när du är där mitt i vardagen, stanna upp och tänk på allt du gör för dig själv och andra. Tänk vad kalas vi skulle kunna ha! Hela tiden!

4 kommentarer:

Anna sa...

Jaaa verkligen! Stanna upp och fira alla småsegrar! Så himla lätt att bara hasta vidare och sen glömma bort vad man faktiskt åstadkommit!

Trillingnöten sa...

Det är viktigt! Och det är också skönt att få visa hur glad man är över något och dela den med andra! :) Helt rätt vännen!

Malin-Charlotta sa...

Småsegrar! Det var ett fantastiskt ord, Anna!

Malin-Charlotta sa...

Man glömmer även så fort det som verkligen är bra, särskilt när det kanske inte går så bra :) vi går påminna varandra!

Ha det soligt idag alla, här är det nästan sommar!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...