5 november 2010

Yrvädret i Stockholm

Dags för ett kul foto. Ungefär så här känner jag mig när jag irrar omkring bland gatorna i storstaden där jag letar efter matbutiker och hotell. Jag fattar inte hur man lär sig att hitta i den här staden, jag kan nu ta mig ca tre gator fram och tillbaka. Hur som,  idag är det fredag och biomekanik på schemat. Det innebär att vi ska räkna så jag antar att hela dagen kommer bli ett enda förvirrat tillstånd.....

Längtar hem till min Håkan. Borta nyttigt och lärorikt med hemma allra bäst och mest kärleksfullt. Saknar dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dakar är 3 gånger så stort som Stockholm. Paris är 10 ggr så stort. Det går nog bra lillan. Du hittar.

DjHawkeye sa...

Saknar dig min kära älskling.

Malin-Charlotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin-Charlotta sa...

Ja, allt är ju relativt, Brosan ;-)

Malin-Charlotta sa...

Och mitt hjärta saknar dig, min bästa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...