3 november 2010

Löparskor mellan stockholmarna

Skippa kändis gymmet idag med risk för att missa fler kända profiler, men hade alldeles för mycket spring i benen efter en hel dags sittande i skolbänken på SAFE. Så jag drog på mig löparskorna och löpte med pigga ben runt i Stockholms södra del. Spang zick zack mellan shoppande människor på Götgatan med Alex Gaudino/I´m In Love i lurarna och njöt. Benen svävade fram och verkade aldrig bli trötta. Hem till hotellet hittade jag också, så Håkan 20 mil bort kunde andas ut. Det fanns nämligen en viss befogad oro över att jag skulle springa vilse.

Efter en måltid och en lång varm dusch hann klockan visst bli 21.15 men än kan jag inte lägga huvudet på kudden. Nu väntar massa plugg, hela 52 instuderingsfrågor på vad vi läst under våra första tre dagar. Det är nu det verkligen ska bli intressant och se hur mycket som fastnat!

Håkan var en ängel och hjälpte mig att ta fram en karta över löpturen i storstan.Tänk vad fiffigt det är med internet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...