3 november 2010

Kändisar på gymmet

Efter skoldagens slut var det dags för att snurra runt på SATS, gymmet som ligger i anslutning till SAFE. Klockan var strax efter 18.00 och då vet vi alla som tränar hur intensiteten på gymmen brukar se ut. Fullproppat. Jag försökte hitta mina redskap, fick fråga mig fram och måste få tillägga att stockholmarna mötte mig med stor hjälpsamhet och ett brett leende. Mitt i en tricepsövning knallade ett bekant ansikte förbi. Danny Saudeco kom hack i häl efter sin personliga tränare, som så många andra. Det formligen kryllade av PT´s på gymmet. Efter det gick jag in i träningsdimman, dvs jag varken ser eller hör något mer, så missade säkert flera kända personer som trampa runt på SATS gymmet.

Nu blir det att dra till skolan, denna gång med kartan i ena handen..
För er som inte känner till Danny, har han gjort den här låten. En riktig Mega hit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...