15 december 2010

Vit köplycka!


Här om dagen fullbordades min vita out fit med stövlarna jag tittat på nu i över en månad. Jag har tur (eller otur om man någon gång vill ha sko med klack) att spara pengar genom min skostorlek, dvs 34. Det blir att handla på barnavdelningen vilket är billigare, men ger ett begränsat utbud. Det är väldigt mycket blommor och glitter på den typen av skor. Men, dessa stövlar från Ice föll jag pladask för. Varmt och gosigt foder inuti ska hålla mina fötter varma OCH snygga i vinter. Vita förblir dom nog inte så länge, men jag hoppas impregneringen av skinnet ska hålla smutsen på avstånd. Fram till dess ska jag njuta och glänsa mot den vita snön.

5 kommentarer:

Lovisa sa...

Gud vilka små fötter du har! Stövlarna är superfina :D

Malin-Charlotta sa...

Ja, jösses, små fötter är det! Det är dock inte roligt på sommaren när man letar högklackat. Få beställa från Danshoppen i Örebro och det är dyrt :-( Men de har jättebra service och mycket snyggt.

Och stövlarna! Jag älskar dom, bara väntar på premiärturen. Är lite krasslig just nu så det är inomhusvistelse framför tv´n som gäller i ett par dagar.

Sköt om dig! Kram

Karin - FitnessochHälsa sa...

Du kommer glida fram som en vit, vacker ängel i de där skorna! Hoppas att de håller sig så vita och fina länge!

Malin-Charlotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin-Charlotta sa...

Tack Karin, det var fint sagt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...