29 december 2010

Välkommen smärta

Som alltid när jag vilat några dagar är kroppen så härligt stark och sugen på att träna. Höll ändå igen på vikterna, då jag ännu ej börjat med tunga pass för att hålla fokus på rehabiliteringen. Skidåkning som uppvärmning, 2 triceps övningar i pyramid, 2 ryggövningar, chins, 3 olika varianter av armhävningar med 10 x 3 set på varje ,bålträning och till sist hopprep för att få lite mjölksyra i benen. Avsluta med rörlighetsträning. Jag har ont idag. I triceps och samtliga ryggmuskler. I magmuskler och i lilla bröstmuskeln. Jag vill gärna inte nysa, men annars njuter jag av träningsvärken. Ser fram emot mitt simpass ikväll, det blir fin återhämtning för smärtsamma muskler.

2 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Skönt att du fick till ett så bra träningspass!

Malin-Charlotta sa...

Riktigt fint att vara igång igen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...