11 december 2010

Mera vit fåfänga

Gått nästan två månader sen jag förälskade mig i denna lyxiga huvudbonad. Jag har fått en märklig förkärlek till vitt denna vinter, kanske är det den vackra snön som påverkar mig att få beroende fallenhet till en färg som inte finns.

Efter en trevlig fika på stan med sambon Håkan och en god gammal vän till honom, bar det iväg till Åléns för att göra slag i saken. Nu är äntligen mössan min och jag älskar den! Så, vita termobyxor och vita stövlar som är på intågande imorgon, är snart den yttre vintergarderoben komplett. Eller ska jag slå till på en vit jacka också...?

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Supersnyggt! Du passar jättefint i vitt med din mörka hårfärg:-) Kram

Malin-Charlotta sa...

Tusen tack Lovisa! Mitt bästa köp hittills denna vita vinter :-)

Snökramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...