21 december 2011

Om att överträffa sig själv och nå högsta toppen: Maxprestation på tentan i Träningslära

Trodde det var en mindre möjlighet.
Att klättra högre upp.
Men så plötsligt är jag där, allra högt uppe på toppen av mitt mål.

Idag kom beskedet om Maxpoäng på sista tentan innan jul i Träningslära
128 poäng av 128 möjliga


Läraren skrev: 

Grattis igen till en suverän tenta! Det tar tid att rätta dina tentor, men det är väldigt roligt för att du förmedlar många idéer och tycker till om saker och ting. Det har blivit en del extra poäng därför, och på andra frågor har jag dragit någon poäng. Sammantaget har du spikat maxpoäng på tentan.


Ämnen : rörelse ekonomi, teknik/stil, styrketräning i konditionsidrotter, allmän träning/specifik träning, rörelseträning, snabbhet/rörlighet, formtoppning, återhämting, analyser, belastningsprinciper, fystester


8 kommentarer:

Karin sa...

Grattis!!!

LinaTriathlet sa...

Så duktig du är!!

Stort Grattis! Njut!! :)

Malin-Charlotta sa...

Tusen Tack Karin och Lina!

Åh jag njuter, blev så glad att jag jublade här hemma :) En riktigt fin julklapp!

Kärmor sa...

G R A T T I S !!!!

Min Kärdotter,
du är duktig du är bäst!
Kramen kommer på vår julefest.

Malin-Charlotta sa...

Kärmor, Kärmor! Då ska vi kärlekskramas!

Tack <3

Trillingnöten sa...

Du är fantastiskt! Det bara är så! Du bevisar att om man verkligen vill nåt går allt att uppnå och det är så otroligt inspirerande! Grattis vännen!

Malin sa...

Vilken julklapp!! Vilken prestation! Impad av dig duktiga du! Märks verkligen att du vet vad du vill och sådant ska premieras.
Go girl!

Malin-Charlotta sa...

Tack kära vänner! Det blev en riktigt fin julklapp! Jag spänner pilbågen och siktar, ibland ges en fullträff och det här var ett sånt tillfälle.

Kram på Er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...