13 december 2011

Jag lånar ut mitt mantra på obestämd tid

Mitt liv just nu

I väntan på besked ang mitt underben tillåter jag mig att känna allt som går att känna, eftersom jag vet det för mig framåt. När tårfloder skapas och livet signalerar motvind, finns det en sak som dock aldrig viker från mitt medvenande längst inne i själen och det är det eviga hoppet.

Jag tänker i ett mantra: Det är bara just nu som det känns tungt, det kommer inte alltid vara så här, om ett tag känns det bättre. Och vet ni, det blir alltid bättre. Det går över och den där känslan av eviga tårar och trötthet bleknar och försvinner.

Varsågoda och låna mitt mantra hur mycket ni vill. Det kommer hjälpa er i situationer då livet sätter törntaggarna i eran hud. 


Fotonot: Solnedgång på Muskö sommaren 2010 

4 kommentarer:

ZtorZillen sa...

Bra mantra! I like it! *kärlek*

Malin-Charlotta sa...

Låna det om du behöver när det blåser åt fel håll ! Det hjälper !

*kärlek*kärlek* !

Christer sa...

Behöver det inte just nu. Men lovar att återkomma och låna det vid behov.

Malin-Charlotta sa...

Välkommen tillbaka om så behövs, Christer1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...