25 augusti 2011

37:e plats av 374 starter på Blodomloppet

Dags för lite ego-bost mitt i alla kluriga val, vill rensa hjärnan med ett enkelt sportresultat. Phust. Min tid på 10.000 meter som var mitt premiärlopp på distansen, räckte till en hyfsad placering i årets Blodomlopp. Till nästa år, när jag, kroppen och sinnet är inkörda på distansen, siktar vi högre. Riktigt mycket högre.

Sträcka: 10.000 meter
Tid: 48:12    
Medelhastighet: 4:49
Snittpuls: 89 % Maxpuls: 96 %


Lite små nöjd tjej kysser medaljen inför kameran

8 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Wow, vilken prestation! Bra gjort! Det här är verkligen en boost när man ser resultat på detta sätt :) Kör hårt nu vännen! You can do it!

Maggi sa...

Mustene

Maggi sa...

Äsch... Skrev ett jätte långt medd med optiken & så försvann den. Skriver när jag kommer hem istället. Trevlig helg fining!

Maggi sa...

Med iphonen.... Inte optikern.... Haha. Satans lur! :-)

Malin-Charlotta sa...

Hahaha Maggi Maggi ! Du är väl för underbar, tusan vad jag saknat dig!! Haha! Hörs igen då ;-) Bästa fredagen till dig!

Malin-Charlotta sa...

Å tack Trillis !! Nu ska det tränas sunt och hårt. Ren träningsglädje ska få skorna att susa fram över marken ;-) Önskar dig en kväll med kärlek i !

klara sa...

Åh Grattis! Bra jobbat :)

Malin-Charlotta sa...

Tusen tack, Klara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...