26 september 2011

"Att välja glädje" i dubbel bemärkelse

Vilket lyxplugg jag har valt, vi arbetar rakt utifrån "Att välja Glädje" av Kaj Pollak. Just nu ligger diskussionen att titta på sina brädor: 

En bräda är något (en sak, en företeelse) jag själv valt ut 
i mitt liv, som gör att jag slipper ta ansvar för att vara i min glädje, kraft och storhet. 


Vi delar, kommenterar, stöttar osv vilket är oerhört utvecklande. Kommer i veckan dela några av mina brädor med er och om ni vill, får ni gärna dela tillbaka! 

6 kommentarer:

Annie sa...

Den boken har jag länge tänkt läsa, men aldrig kommit till skott helt enkelt. Får ta mig i kragen :)

Malin-Charlotta sa...

Ett meddelande är sänt som en födelsedagspresent, Annie!

i min lilla lilla värld sa...

Försökte mig på boken, men kom inte så långt. Borde kanske avsluta den

Malin-Charlotta sa...

Svarar i din blogg, Sara.

Malin sa...

Åh, en bok jag länge tänkt att jag vill läsa! Tack för påminnelsen! Kram

Malin-Charlotta sa...

Den väntar på dig, Malin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...