20 september 2011

Agnes gör min musik värld alldeles rosa



Mitt musik intellekt har inte riktigt hängt med den här sommaren då jag inte längre bor i P3 radio pga av nytt jobb. Men musikhjärtat lever i allra högsta grad och slår alldeles rosa för vår stjärna Agnes. Igår..i bilen.. hörde jag denna nyhet för första gången och förälskelsen till denna pop förvandlas till verklighet. Nu väntar jag spänt på en härlig remix som jag kan dansa till så svettpärlorna blir till kristaller på dansgolven.

6 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Agnes är en favorit för mig med!

Malin-Charlotta sa...

Då har Agnes en trogen fans skara här!

Maggi sa...

Hennes röst är ju helt uuunderbar!
Grym är hon.

Malin-Charlotta sa...

GÅSHUD !!

Klara sa...

Åh jag bodde också i P3 förut, från morgon till natt, ha ha. Vad roligt att du tipsade om denna låt. Den var ny för mig :) Gillar Agnes- hon har sån kraft i sin röst! Tack för tispet, nu ser jag också fram emot en remix!

Malin-Charlotta sa...

Vår Agnes <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...