10 februari 2012

547 timmar 2011 - har du koll på din tid?

Blev smått men glatt överraskad när jag räknade ihop alla timmar för 2011 inför vår tenta uppgift i Träningslära som var att lämna in en Årsplanering för 2012. Har varit skadad sedan Augusti och bara kört 25-50 % konditionsträning och skadefri hade jag hamnat på mellan 620-630 timmar.

2012 års idrottande bli inte som planerat då jag missat mycket grundträning och det fortfarande är osäkert hur mycket jag kommer att kunna tävla. Dock hamnade 2012 års schema på 482 träningstimmar, betydligt mindre än 2012. Detta för att ge plats åt mer utbildning och lite andra små härliga finurliga livsuppgifter...

Har ni koll på hur många timmar ni tränar på ett år? 


6 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Nope har ingen koll. :)

Tack för ditt stöd i mitt byte av blogg!! Kramis!

Malin-Charlotta sa...

Du ska göra det som känns bäst för dig!

Viktkamp sa...

Jag har koll =) Funbeat har jag använt under hela 2011 =)

Totalt tid: 21615 min / 15d 00:14:30
Antal träningspass: 431
Antal dagar med träning: 256 (69% av 371 dagar)

Kramar

Matilda sa...

Jovisst har jag koll... för mycket koll. Blir nästan lite mörkrädd när jag inser hur många timmar det handlar om. I landet lagom är det sjuka mängder. Men egentligen, vem vill passa in i landet lagom? Annorlunda är modigast!

Malin-Charlotta sa...

Det var mycket bra jobbat, Emma! Jag är imponerad!

Malin-Charlotta sa...

Ja Matilda, för att nå en av sina drömmar tickar räkneverket på. Med ett kärleksfullt ljud susandes i öronen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...