11 februari 2012

Det blev ett stort JA !!

För ett tag sedan skrev jag det här inlägget om ett mail som sändes ut i rymden för att fångas av en negativ atom eller en positiv. Nu är jag sådär nära att jag kan känna doften av min livsdröm, sådär nära att man nästan blir lite rädd att något nu ska stoppa den där positiva atomens framfart. Jag förlitar mig på att livet vill det här nu, för till skillnad från förra gången jag fick kämpa och slita hårt för att komma framåt och till sist förstod jag att det helt enkelt inte var dags. Den här gången verkar allt ha skött sig på egen hand, jag har bara blåst lite extra liv i medvinden. Tyvärr mina kära vänner, vill jag inte säga någonting förren jag sitter med den riktiga bekräftelsen i handen. Men snart, inom en vecka eller två.

Så här lycklig är jag nu! 

18 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Spännande! =)
Kram!

Malin-Charlotta sa...

Ja, så väldigt spännande att det blir fjärilar i magen, Anne-Sofie!

Kram!

klara sa...

Åh jag blir alldes varm av glädje för din skull. Vadän det nu är så står jag här och hoppar lite jag med :) kram

Viktkamp sa...

spännande =) Glad för din skull oavsett vad det är gumman!!

tar gärna din artikel, kanske kan adda mig på fb? Emma Engberg =)

Kramar i massor

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Vad härligt och spännande för dig! Glad för att du är så lycklig!

superSHEro sa...

Wiiihoooo!! säger jag med! utan att veta vad det handlar om mer än ren och skär glädje och det är ju bästa anledningen till att wiiihoooo:a ordentligt!

Malin-Charlotta sa...

Finaste Klara, någon gång ska vi hoppa tillsammans på riktigt <3

Tusen tack för ditt stöd!

Malin-Charlotta sa...

Så klart jag kan, Emma! Stor Kram till dig!

Malin-Charlotta sa...

Visst är det härligt SuperSHEro & Karin! Å än härligare blir det med allt stöd ni ger!!

LinaTriathlet sa...

ÅH vad roligt! :) Ska bli spännande och höra vad det är! :)

Malin sa...

Åh vad glad jag blir av ditt glädjeskutt och för din skull. Blir nyfiken :)

ZtorZillen sa...

Känner mig smått förvirrad efter att ha läst detta inlägg..men låter spännande! ;)

Malin-Charlotta sa...

Glädjeskutt tillbaka Malin!

Malin-Charlotta sa...

Förstår det Zilliz, men det kommer...snart <3

Trillingnöten sa...

Nu blir jag ju supernyfiken!! Jag är så glad för din skull vännen!!!

mamimami sa...

Hurra!!Låter jättespännande!

Malin-Charlotta sa...

Tack fina Trillis! Det är jag med!! Så att jag nästan spricker!

Malin-Charlotta sa...

Hej Karin! Jo, det är så spännande och jag är mitt i det ... hhhuaaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...