13 februari 2012

Jag måste be om en liten paus

Den här veckan mitt i Februari månad, är skjuten rakt upp i stjärnorna. Med det menar jag att det är lika fullt i mitt schema som en stjärnklar svart natt, men med en stjärnklar & lysande glans. Därför måste jag be om att få ta en liten paus på några dagar vilket gör att det kommer lysa tomt med nya inlägg här och jag kommer heller inte att kunna ta del av era livshändelser. Som tur är, har jag Er alla på Bloglovin så när helgen infaller, kommer jag inte att ha missat något av vad ni skrivit. Hoppas ni har överseende med mitt lilla brake.

Imorgon har jag ett viktigt möte som mentor och jag ber att allt går som vi önskar. Håll alla era tummar! Sedan har vi mitt "hurrarop" som ska få sin sista slipning så just nu är det 12 timmars arbetsdagar som gäller för att få till det.

Jag önskar Er alla en helt underbar Alla Hjärtas Dag i förskott. Måtte ni få allt ni önskar och allt ni behöver. 

Bjuder på ett foto i min jobb outfit! 


Jag är tillbaka i slutet av veckan. Kram till Er alla! 

8 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Ta en välbehövlig paus vännen! Njut av veckan och så ses vi i helgen :) Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

Malin sa...

Såklart man måste ta en paus ibland när livet är fulltecknat. Det är bra att man gör det och inte klämmer in en ytterligare sak att göra. Att lyssna till sig själv och inse vad man hinner och inte och säga nej till vissa saker.
Det vet ju jag mkt väl :)
Hoppas du har en mysig Alla Hjärtans Dag och en bra vecka för övrigt!

♥ Sojka ♥ sa...

Då presenteras vinnarna av träningsredskapen här i min blogg. :)
http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2023834

ZtorZillen sa...

Pauser är nödvändiga! Njut! Å ha en jättebra alla hjärtans dag!

klara sa...

Så klokt av dig att inse att du behöver pausa. Det gör vi alla ibland :) Tänker på dig och hoppas det går vägen för dig med allt det du planerat! Kram

Malin-Charlotta sa...

Tack alla goa vänner! Det var en välbehövlig paus men nu är jag tillbaka! Det har varit en annorlunda veckamen så blir det väl när man ändrar i rutinerna ..

Kram på Er!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Ibland kan man behöva fokusera på allt annat i livet. Klokt att ta en bloggpaus då! Men jag märkte just att du är tillbaka nu. Trevligt!!!

Malin-Charlotta sa...

Tack Karin! Det var behövligt, man ska bara komma på att det är just så man kan göra utan att känna stress och press :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...