12 februari 2012

Lite materiell fåfånga skadar inte

Jag har ju mycket fokus kring kropp, sinne & själ i min blogg men idag vill jag dela något helt annat som jag upptäckt en helg som denna när jag tagit ledigt från utveckling, studier och vägledning. För precis som man behöver träningsledigt för att växa, behöver man också ledigt i sin personliga utveckling.

Ikväll bar det iväg på ett bröst och axel pass. I nya kläder. En väldigt rosa och väldigt ny funktionstopp och ett par nya rosa & vita Adidas skor. Jag har helt enkelt shoppat loss den här helgen med god efterkänsla eftersom jag hittat samtliga kläder och skor på super rea! Och! jag tyckte allt att jag var lite starkare i den där rosa tröjan och de där snygga skorna där jag pustade runt bland skivstänger och hantlar. Och jag tror jag kände mig lite snyggare också. Faktiskt.

6 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Jag inhandlade också lite nytt förra helgen och det kändes så skönt! Man får ny energi att träna när man känner sig snygg! :)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Åh, det hade varit kul att få se en bild på dig med din nya outfit. Kan tänka mig att du var snygg! =)

Malin-Charlotta sa...

Visst får man Trillis!

Malin-Charlotta sa...

Vad go du är, Karin! Tänkte ta ett foto men hade inte mobilen med mig på gymmet. Får bli nästa gång!

Matilda sa...

En rosa fin dag ska du sällskapa mig på IKSUS 3 gym våningar. En rosa dag? JA!

Malin-Charlotta sa...

Det kommer bli en rosafin dag med stjärnglans, Matilda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...