4 juli 2011

Med ljusa slingor i håret och jag fann en ny kvinna

Galna idéer kan visa sig vara bra grejer. En god vän till mig undrade hur jag vågade mig på att göra hemmagjorda slingor, men jag tänker lite som så, att det värsta som kan ske är att det blir lite lätt orange och det är väl inte så farligt? Hur som, lycklig och lite fåfäng tittade jag mig i spegeln flera gånger under gårdagen, kände mig ny och somrig. 

Håröm som jag är, var jag dock inte lika lycklig när min sambo hjälpte mig att dra fram håret under hättan. Men ska man vara fin får man också ibland lida och jag tänker alltid när fysisk smärta hälsar på, att jag har en hel del att kontra med här. Såväl fysisk som psykisk smärta under de mörkare delarna av mitt liv. Då blir lite hårömhet rätt så banal. 


5 kommentarer:

Maggi sa...

Det blev jättefint! Nu ser du ut som Sommar-Malin!!! Snyggt!
Kram

Malin-Charlotta sa...

SommarMalin bugar och bockar & tar hatten av för fina Maggi!

Kram!

linn sa...

Själv kapade jag av hela barret idag :-) Frihetskänsla!!

Annie sa...

Lyckliga oss som har haft sån tur att träffa världens underbaraste. Det är inte alla förunnat :)

Tjusigt håret blev, somrigt & naturligt!

Malin-Charlotta sa...

Linn: Wow ! Vad häftigt, det vill vi se. Och vilken frihetskänsla!

Annie: Ja, lyckos oss. Önskade fler fick den kärleksgåvan. Och tack, håret ser både tjockare och livligare ut. Det behövdes :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...