29 juli 2011

"Release me" och jag blir än lite mer lycklig



Är helt förvildad i ett  kärleksamok här hemma med högtalarna på varnings nivå så att polisbilen snart står nere på gatan med blåljusen på. Välkomnar det där lyckoruset som hälsar på när gardinen varit neddragen för länge. Lycklig över att kunna träna igen. Lycklig över att vara på jobbet. Lycklig över min Kärlek och mina vänner. Lycklig att ha Er här. Lycklig att jag lever. Lycklig att vara Jag. Den här känslan som jag har nu, medan tonerna från all tänkbar "skaka rumpa musik" får fönsterrutorna att smälla, skulle jag vilja ge hela världen. Fatta vad rosa det skulle bli överallt!

Sen som pricken över i har vi lilla Agnes. Denna fantastiskt vackra kvinna med en röst som får mig att bli ännu mer lycklig. "Release me" tröttnar jag aldrig på, det är evig musikkärlek! Denna version är en Nils van zandt Remix.

4 kommentarer:

Trillingnöten sa...

"Release me" får mig superboostad :) Älskar den verkligen! Jag tycker att Agnes är väldigt underskattad, hoppas hon får mer cred så småningom :) Vad härligt att läsa att du mår så bra! Det inspirerar och ger mig energi också. Livsglädje!

Malin-Charlotta sa...

Åhh vad kul du också hjärtar Release mer & Anges! Det här är en remix som är av det lite hårdare slaget, tål att lyssna på. Jag hoppas Agnes kommer med något nytt snart, det är längesen nu. Ska googla lite på ämnet :-)

Och livsglädje, Trillingnöten! Om jag smittar av till mina läsare mig blir jag ännu gladare!

klara sa...

Åh Agnes gillar jag mycket. Lyssnar rätt ofta på henne för hennes röst är så stark :)

Va glad jag blir att höra att du känner lycka och kärlek och att du tagit dig ur den värsta svackan efter olyckan. Jag är också så otoligt glad för alla fina kommentarer du lämnar hos mig. det värmer så gott och jag tar till mig dina tips om PT. Jag tror nog att jag kan vara ganska tydlig med vad jag vill och känns det inte bra skulle det inte kännas konstigt att byta. Det som oroar mig mest är att min sjukdomsbakgrund ska bli ett hinder, tex att jag inte skulle tillåtas träna eftersom jag haft de problem jag haft. Därav min osäkerhet om jag ska berätta så mycket eller ej.

Malin-Charlotta sa...

Åh Hej Klara!

Då är vi två Agnes-fans! Eller tre rättare sagt med "Trillis" ovanför :)

Vill säga att jag är oerhörd glad över att ha dig här,Klara. Mina kommentarer är tagna från helt från hjärtat. Från dig till mig.

Svarar om PT`tankarna i din blogg imorgon, tror jag har lite fler tips :) Önskar dig en lördagskväll med värme och harmoni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...